
[opl_box title="" color="red"]
כן, יוסי ורם! גם אני רוצה להתחיל את המסע להיות מאסטר בכתיבה שיווקית, לקבל את הבונוסים ולהגדיל את ההכנסות בעסק שלי
כולם רוצים לממש את הפוטנציאל העסקי שלהם וליצור לעצמם חשיפה ותזרים של לקוחות ומזומנים בצורה אפקטיבית וקלה אך רק מעטים באמת מצליחים. אבל…
עכשיו גם אתם תוכלו ללמוד את היכולת המחתרתית והקריטית שמשנה את כללי המשחק בעולם האינטרנטי ומפרידה בין בעלי עסקים שמצליחים בשיווק ברשת לאלו שנכשלים בו.
משולחן העבודה של רם שפינר ויוסי שטיינבלט,
ראשית, אנחנו רוצים לברך אתכם שהגעתם לעמוד הזה.
אנו ממליצים לכם בחום להפסיק את כל מה שאתם עושים עכשיו ולקרוא את השורות הבאות שעשויות להוביל למפנה של 180 מעלות בעסק שלכם.
אנחנו הולכים לספר לכם מהו ה"סוד" הגדול של בעלי העסקים המצליחים בארץ ובעולם.
אתם מוכנים? אוקיי,
אז לפני שאנו חושפים בפניכם את הסוד אנחנו רוצים להגיד לכם ש: אנחנו מניחים שבעבר כבר קניתם כל מיני תוכניות "להתעשרות מהירה" באינטרנט. ולצערנו אנו מניחים שהם לא כל כך עבדו לכם. אנו רוצים להבהיר כבר מן ההתחלה, שמצד אחד אין לנו שום רצון לפגוע בכם – אם נפגעתם בעבר ממה שאנו אומרים – אך מצד שני חשוב לנו מאד שתדעו את האמת על שיווק בכלל ושיווק באינטרנט בפרט.
רוב בעלי העסקים שנכנסים לעולם השיווק באינטרנט בד"כ לא יודעים מאיפה להתחיל לפעול בגלל שנראה שיש כל כך הרבה דברים שצריך ללמוד בכדי להצליח.
איך אנחנו יודעים? כי גם אנחנו היינו שם ועשינו את כל הטעויות האפשריות. בשלב הבילבול האין סופי הזה, בעלי העסקים מקבלים הצעות מ "גורואים" שממליצים להם על כל מיני דרכים שיגרמו להם להרוויח עשרות אלפי שקלים אם ידעו לשלוט בדרך שאותה הם מלמדים.
האמת היא שעל מנת להצליח בשיווק באינטרנט באמת ישנם הרבה מרכיבים שצריכים להשתמש בהם אבל לכל המרכיבים הללו יש בסיס מרכזי אחד. ועכשיו גם אתם תוכלו לקבל את הבסיס הזה:
זוהי היכולת שתגרום לעסק שלכם להיחשף 24X7, לייצר לקוחות פוטנציאליים על טייס אוטומטי ולהמריא לשחקים בלקוחות והכנסות!מדובר ביכולת לחיים ולא באסטרטגיה רגעית!
העובדה שהגעתם לעמוד זה מעמידה אתכם בעמדה טובה הרבה יותר משאר בעלי העסקים.
רוצים לדעת למה…?
הסיבה היא שרוב בעלי העסקים הקטנים והבינוניים עדיין לא יצאו מהקבעון המחשבתי וממשיכים לעשות את אותן פעולות שיווקיות שהם עשו בעסק שלהם בעבר! רוב בעלי העסקים סקפטים ולא מזהים הזדמנות לשינוי מהותי בעסק שלהם גם כשהיא ניצבת מולם בצורה ברורה. הם מעדיפים להישאר במקום המוכר ובאזור ה"נוחות" שלהם.
האמת הכואבת היא שבעלי עסקים שלא מבינים שצורות השיווק הישנות כבר לא מעודכנות, ישאירו הרבה כסף על השולחן לטובת אלו שכן הבינו שעולם השיווק התקדם הלאה.
עצם זה שאתם רוצים ללמוד ולדעת כיצד לשפר את התוצאות בעסק שלכם מעידה על כך שאתם רציניים ומוכנים לעשות כל מה שנדרש על מנת להצליח וזה דבר שאינו ברור מאליו כמו שהסברנו.
אם נמאס לכם להראות כאנשי המכירות המעצבנים בעסק שלכם, זה הזמן ללמוד איך להתפס כיועצים בשוק שלכם.
אנחנו בטוחים שאתם מכירים את התחושה (הלא נעימה) היומיומית בה אתם מחפשים לקוחות חדשים לעסק שלכם. אנחנו גם יודעים שאתם מכירים את התחושה בה אתם עובדים עד שעות מאוחרות ומבלים זמן רב בפגישות ועדיין לא מצליחים להשיג לקוחות חדשים. איך אנחנו יודעים? – כי גם אנחנו היינו שם. גם אנחנו בזבזנו הרבה זמן בנסיון למצוא לקוחות לעסקים שלנו. לאחר שהבנו שכנראה אנחנו לא עושים משהו נכון, החלטנו ללמוד מהטובים ביותר איך הם עושים זאת.
במהלך השנתיים האחרונות בילינו אין ספור של שעות בריגול ולמידה מטובי בעלי העסקים בעולם. הוצאנו הרבה מאד כסף על לימודים שכללו קורסים אלקטרוניים, סמינרים וכו'. למדנו מהטובים ביותר שיכלו להראות לנו קבלות של הצלחות ולא רק סיפורי הצלחות ללא הוכחות. הפריע לנו מאד שאנו נתפסים כאנשי מכירות בעסק שלנו כי ידענו שאנחנו נותנים הרבה ערך ללקוחות שלנו ורצינו שיהיה לנו דימוי של יועצים ומומחים. אתם יודעים כאלו שמקשיבים להם כי יש להם ידע נרחב.
חשוב שתדעו שכל מוצר או שרות פותר בעיות של אנשים מסוימים אז פשוט:
זה הזמן לקחת את ה"עניינים" בידיים ולעשות את מה שבאמת צריך לעשות. למדו את הנוסחה להיות אנשי פתרונות ולא אנשי מכירות בעסק שלכם…
לאחר שהטמענו את כל הידע הזה בתוכנו, יצאנו לפעולה והתוצאות החלו להגיע.
מכרנו מוצרים להרבה אנשים מסביב לעולם – אפילו לכאלה שלא הכרנו כלל והם לא הכירו אותנו ובאחת מהחברות שקידמנו את מוצריה זכינו באחד מהחודשים להימנות בטבלת המשווקים המובילים בעולם של אותה חברה.
ובגלל שחובת ההוכחה היא עלינו – הנה הנתונים:
חשוב לנו לציין לכם כבר מההתחלה שאנחנו לא מראים את הנתונים הללו כדי להתרברב אלא רק כדי להראות לכם שהשיטה עובדת ונותנת תוצאות.
ועכשיו כמו שהבטחנו, אנו נחשוף לכם את הסוד.
אז הסוד הגדול של בעלי העסקים המצליחים הוא שיש להם ארסנל של רובוטים חינמיים שעובדים בשבילם 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה ולא מבקשים אף פעם משכורת.
האם גם אתם רוצים ארסנל של רובוטים חינמיים שעובדים בשבילכם ומייצרים לכם כסף ולא מבקשים אף פעם משכורת גם כשאתם ישנים או נמצאים בחופשה?
כן, זה מה שאמרנו רובוטים (תישארו איתנו ונסביר לכם הכל)…
אתם מבינים, היו שני דברים מרכזיים שהבנו כשנכנסנו לעולם העסקים:
- ידענו שאנו לא רוצים להראות כמו רוב בעלי העסקים ולנסות למכור את המוצרים של העסק שלנו לאנשים זרים או להתעסק כל היום בשיחות לאנשים שלא מכירים אותנו. כולם כבר יודעים שהתהליך הזה ברוב המקרים גורם לאנשים להרגיש לא טוב עם עצמם ועם העסק שלהם כי ברוב המקרים אנשים לא אוהבים שמנסים למכור להם דברים. ורק כדי שלא תבינו אותנו לא נכון – אנשים אוהבים לקנות אבל הם לא אוהבים שמנסים למכור להם.
- הבנו שבכדי להיות חופשיים כלכלית נצטרך למכור הרבה מוצרים להרבה אנשים וזה הולך להיות מאד קשה בהתחשב בעובדה שלכולנו יש רק 24 שעות ביממה ושרק שליש מהן מנוצלות לעבודה (ומה גם שלכולנו ישנן מטלות יומיומיות רבות אחרות).
האמת היא שגם אם חלק מכם אוהב לעסוק במכירות, לתוצאות שלו – למרבה הצער, תמיד יהיו גבולות בגלל העובדה הפשוטה שלכל אחד מאיתנו יש כמות שעות מסוימת שבהן הוא יכול לעבוד ביום. השורה הסופית היא שהבנו שעל מנת לעשות הרבה כסף בכל תעשייה, יהיה חכם הרבה יותר לחשוף את העסק שלנו 1000 פעמים ביום (או כמה שיותר פעמים) ולא רק 10 פעמים ביום (במקרה הטוב).
הבעיה הייתה שלא ידענו איך לעשות זאת, אבל לא ויתרנו והתחלנו לחפש את הדרך…. רצינו למצוא דרך שלא תעלה כסף רב בגלל שלהעסיק המון עובדים שיעשו את העבודה הזאת זו בדרך כלל אופציה לא טובה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בגלל שהיא עולה המון כסף!
אז לאחר חיפושים קדחתניים הגענו לדרך שתאפשר זאת…
בעוד שרבים היו מנסים לדבר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלהם בטלפון, לענות על השאלות וההתנגדויות שלהם, לארגן פגישות, ליצור קשרים חדשים וכו', אנחנו השקענו את כל זמננו בלמידת היכולת הבלתי ניתנת לשערוך ששמה הוא:
"כתיבה שיווקית"
רוב בעלי העסקים לא מייחסים חשיבות מרכזית ליכולת הזאת בגלל שאינם מבינים את הפוטנציאל הגלום בה
אנחנו (ועכשיו גם אתם!) ידענו בתוך תוכנו שהגענו "לנוסחה
המחתרתית" לאתגרים שלנו.
אם אתם לא יודעים מה זו כתיבה שיווקית בדיוק, אז תנו לנו להסביר לכם:
כתיבה שיווקית זו היכולת שלכם לחשוף את העסק שלכם ולמכור לאנשים שאתם לא מכירים מוצרים ושרותים דרך שימוש ב מ י ל י ם. הדרך יכולה להתבצע במגוון דרכים כמו: במכתב מכירה, בוידאו, באימייל, באתר וכו'.
אם אתם כמונו אז אנחנו בטוחים שלא פעם יצא לכם לגלוש באינטרנט ופתאום נתקלתם באיזושהי מודעה או פרסום שיווקי שגרם לכם לצמרמורת בכל הגוף ולצורך ממשי עז להוציא את כרטיס האשראי שלכם ולרכוש מוצר או שרות מסויים. אנחנו בטוחים שלא בדיוק הבנתם מה קרה לכם בתהליך אבל רציתם מאד ל ק נ ו ת. טוב, אז הרשו לנו להגיד לכם שמישהו בנה את המנגנון הזה כדי שתרגישו כך ב מ כ ו ו ן.
כשתלמדו כתיבה שיווקית גם אתם תוכלו ליצור את התשוקה הזו אצל אנשים לקנות את המוצרים והשרותים שלכם. זוהי יכולת עוצמתית מאד שקשורה לפסיכולוגיה האנושית. אז במקום ללכת ולהיות אנשי מכירות שיכולים לעשות מספר מצומצם של פגישות במהלך היום, אנחנו התחלנו לבנות מודעות, לכתוב מאמרים וגם דפי נחיתה ומכירה שעשו את כל העבודה בשבילנו.
בדפי המכירה, כל התכנים שהסבירו על המוצר היו מובנים וגם ענו על כל השאלות וההתנגדויות של הלקוחות הפוטנציאליים. אלה יצרו את התשוקה אצל האנשים להיות איתנו בקשר ובהמשך אף לרכוש מאיתנו. וזה עבד….
חשוב שתדעו שבלי בסיס יציב וחזק יהיה לכם קשה מאד לבנות מגדל גבוה! בלי יכולת תקשורת אפקטיבית ברשת יהיה לכם קשה מאד למנף את העסק שלכם. נקודה!
[opl_box title="" color="red"] כן, יוסי ורם! גם אני רוצה להתחיל את המסע להיות מאסטר בכתיבה שיווקית, לקבל את הבונוסים ולהגדיל את ההכנסות בעסק שלי
הנה תמונת מסך המראה את כמות האנשים (8,430 אנשים!)שנחשפו לתכנים של רם בשנת 2012 מעבודה חד פעמית שביצע בסוף שנת 2011. הדבר היפה עוד יותר הוא שבכל חודש קרוב ל-750 איש ממשיכים להחשף למאמרים שלו בלי שהוא עושה פעולה כלשהי – רובוטים, כבר אמרנו ?
תארו לעצמכם איך החיים שלכם ייראו אם תרגישו שפיצחתם את הקוד שבו אלפי לקוחות נחשפים לתכנים שלכם בכל חיי העסק שלכם מפעולה אפקטיבית אחת שביצעתם בעבר !
אנחנו גילינו שתכנים שכתובים היטב הם העובדים הכי מסורים והכי טובים שכל עסק ירצה ל"העסיק". התכנים אף פעם לא יבקשו מכם משכורת, לא יהיו חולים, לא יבקשו העלאות ולא יגידו לכם שהם עייפים. למעשה הם יעבדו בשבילכם כ- ר- ו- ב- ו –ט- י- ם שיעשו לכם את העבודה 24 שעות, 7 ימים בשבוע, 365 יום בשנה. זה באמת מדהים!
אחרי שראינו שכמות החשיפה לתכנים שלנו גדלה באופן משמעותי, החלטנו לקחת את היכולת הזאת לרמה הבאה והתחלנו להציב מודעות קטנות בפייסבוק – שכתובות לפי הכללים הללו – כדי שימשכו אלינו לקוחות נוספים. המודעות הקטנות האלו שהצבנו החלו להביא לנו זרם של לקוחות פוטנציאליים שחלקם רכשו מאיתנו מוצרים כשאנחנו ישנו. למעשה אפילו לא כתבנו את דף המכירה – רק הצבנו מודעה שהובילה לדף מכירה שכבר נבנה ע"י החברה שקידמנו את מוצריה.
המודעות האלו פעלו ממש כמו ר ו ב ו ט י ם בשבילנו!!!!
עכשיו א ל פ י ם של אנשים ראו את המודעות שלנו ולא רק 10 פעמים ביום (במקרה הטוב).
צפו בתוצאות ולא רק בסיפורים!
הנה תמונת מסך (חלקית) של לקוחות (שאיננו מכירים) שרכשו דרכנו מוצרים וירטואליים:
אתם מבינים, בעוד בן אדם ממוצע יכול לעשות 10 עד 20 שיחות טלפון ביום, התכנים שלכם יכולים להגיע לאלפי אנשים ביום ואם הם בנויים היטב אז גם מספר הלקוחות שלכם יגדל בצורה משמעותית.
ועכשיו אנחנו רוצים לשאול אתכם עוד שאלה? מי לדעתכם יגדיל את העסק שלו בצורה מהירה יותר? מי שמראה את המוצרים שלו ל-10 אנשים ביום או מי שיכול להגיע לאלפי אנשים ביום בלי להתאמץ יותר מדי?
ומי אתם חושבים מצליח לעשות יותר עסקים? מי שרץ ומחפש לקוחות או אחד שהלקוחות מוצאים אותו ורוכשים או יוצרים איתו קשר?
אנו אומרים זאת מפורשות…:
זוהי ההזדמנות שלכם ליישם את "הנוסחה המחתרתית" שתאפשר לכם ליצור מבול של חשיפות ממוקדות, מיתוג והגדלת מספר הלקוחות המשלמים בעסק שלכם בצורה חכמה אפקטיבית ויעילה!
אתם יכולים להמשיך ולהציע את המוצרים שלכם לאנשים שאתם נפגשים איתם או שאתם יכולים לכתוב תכנים שיעבדו בשבילכם וימשכו לקוחות אליכם…
אתם יכולים להמשיך לרדוף אחרי הרבה אנשים בתקווה שיקנו את המוצרים שלכם
שאתם יכולים לכתוב מכתב מכירה שיסביר הכל על העסק שלכם וישרת אתכם 24 שעות ביממה.
כמו שאתם בוודאי כבר מבינים, יכולת טובה של כתיבה שיווקית היא זאת שיכולה להביא לכם את המיליון הראשון שלכם. למעשה, אנחנו חושבים שמעכשיו אתם צריכים לתת הרבה יותר משקל ללימוד היכולת הזאת מאשר לשיטות השיווק הישנות שהכרתם עד עכשיו. אם אתם רוצים לעשות כסף אמיתי בכל עסק ולגרום לכך שלקוחות יגיעו אליכם ושההכנסות שלכם ימשיכו לגדול, אז כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללמוד איך לכתוב תכנים בצורה טובה שיגרמו לאנשים להימשך אליכם ואף לקנות מכם דרך דף מכירה.
אבל האמת היא שרוב האנשים לא מבינים את הפוטנציאל הקיים ביכולת של כתיבה שיווקית והם ממשיכים לחפש לקוחות בטלפון ולקבוע פגישות שבדרך כלל אחוזי ההצלחה מהם לא גבוהים בעוד שאחרים פשוט בונים תכנים ומפתחים מערכת יחסים עם הקוראים שלהם ומציעים להם מוצרים בעלי ערך בלי לצאת מהבית. כשיש לכם תכנים שמוצבים ברשת אתם בעצם מ-ש-כ-פ-ל-י-ם את עצמכם ונמצאים בהרבה מקומות כל הזמן.
בעצם אפשר להחשף אליכם ואל התכנים שלכם בכל שעה ביום ובלילה 24/7 365 יום בשנה. זה בעצם כמו שיש לכם צי של ר ו ב ו ט י ם מסורים שמגיעים לשולחנות העבודה של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
כשתדעו כתיבה שיווקית, גם לכם תהיה אפשרות לתת ללקוחות שלכם את ההצעה הטובה ביותר פעם אחר פעם גם כשאתם נמצאים עם החברים או מבלים בחופשה עם המשפחה.
אז זהו בעצם הסוד הגדול של בעלי העסקים המצליחנים ביותר.
במקום לבלות שעות בטלפונים עם לקוחות שלא בדיוק צריכים את השרות שלנו וגוזלים מאיתנו זמן יקר בהנעת העסק שלנו קדימה, הם שמים תכנים במקומות אסטרטגיים ברשת ומבצעים מכירות בצורה אוטומטית או שולחים את התכנים שלהם כולל מכתב המכירה לרשימות התפוצה שלהם.
בכל מקרה אלו הן החדשות הטובות.
החדשות הרעות הן שרק מעטים באמת מבינים איך לכתוב מכתב מכירה שהופך למכירות! ואף מעטים עוד יותר יודעים איך ללמד את הנושא. למעשה אנחנו בזבזנו כמה אלפי דולרים עד שממש "הבנו" מה אנחנו צריכים לעשות. לומר את האמת, זה היה מעניין ומאתגר אבל לא ויתרנו. למרבה המזל, אתם לא תצטרכו לעבור את הדרך הארוכה הזו שאנחנו עברנו והכנו בשבילכם קורס שיקצר לכם את הדרך לרכישת היכולת שאין לה תג מחיר. יכולת שתאפשר לכם לכתוב תכנים משכנעים בשיטה קלה ופשוטה. יכולת שתמתג אתכם בנישה שלכם ותביא לכם הרבה לקוחות חדשים לעסק שלכם.
מעט מאד אנשים יודעים שיש נוסחה לכתיבה שיווקית ולכם יהיה יתרון משמעותי על המתחרים שלכם כשהידע הזה יהיה ברשותכם.
אז מה בעצם אתם תלמדו בקורס?
- מהו פוטנציאל הרווח הגלום ביצירת תכנים ומדוע חשוב שכל בעל עסק יתמקצע בנושא?
- איך כתיבת מאמרים בשילוב היכולת של כתיבה שיווקית ממנפים את העסק שלכם?
- איך פרסום ממומן בשילוב היכולת של כתיבה שיווקית ממנפים את העסק שלכם?
- מדוע כתיבה שיווקית ממתגת אתכם ואיך זה מגדיל לכם את ההכנסות?
- מה עוצר בעלי עסקים מליצור תכנים ואיך להתגבר על כך?
- כיצד לחשוף את העסק שלכם למאות של אנשים על בסיס חודשי ללא עלויות פרסום?
- כיצד לגרום לעסק שלכם לעבוד גם כשאתם ישנים?
- כיצד למתג את עצמכם כמומחים ויועצים בנישה שלכם ללא עלויות?
- הבנה בסיסית של תת המודע בתהליך הרכישה.
- שיפור התקשורת הבין אישית המכירתית.
- מה צריך לדעת לפני יצירת תכנים שיווקיים ברשת?
- מהי השאלה המרכזית עליה אתם חייבים לענות ללקוח במסר השיווקי שלכם?
- איך נותנים ערך, בונים מערכת יחסים ומניעים לפעולה במהירות ברשת?
- מהי נוסחת 4 השלבים למכירה ברשת?
- מהן הנקודות המשיקות בין תת המודע לכתיבה שיווקית?
- טכניקות קלות ופשוטות לגרום לכך שהלקוח שלכם יקשיב לכם.
- מהם ההבדלים בין מרכיבים לתועלות ואיך צריך להשתמש בהם במסר שיווקי אפקטיבי ברשת.
- חשיבות היכולת לספר סיפורים במסר השיווקי שלכם ואיך לעשות זאת.
- מדוע צריך לעשות מחקר שוק וחקר מילות מפתח?
- איך עושים מחקר שוק וחקר מילות מפתח?
- מהי צפיפות המילים האידאלית בתכנים?
- מהן הטעויות שרוב בעלי העסקים עושים ואיך להמנע מהן?
Le nombre de patients à travailler avec est faible, il suffira juste de remplir vos données pour la livraison. Donc, nous chanceux que la https://sf-telemed.org/les-astuces-de-grand-mere-pour-augmenter-naturellement-la-libido-des-hommes/ FDA ne réglemente pas les herbes ou j avais pas été rapportés au collagène.
- כיצד לבצע בצורה פשוטה וקלה מחקר שוק וחקר מילות מפתח על מנת להתאים את התכנים שלכם ללקוחות שלכם.
- מהם שלושת השלבים בתהליך של כתיבה שיווקית אפקטיבית וכיצד ליישם אותם?
- מהם שבעת הפרמטרים לכותרת אפקטיבית + דוגמאות?
- מהן מילות הקסם שחייבים לשלב במסר השיווקי?
- הכרה בסיסית של התת מודע על מנת לייצר ולהגביר מכירות.
- שיטת 7 השלבים לכתיבת תוכן שיווקי אפקטיבי ברשת.
- כיצד להכנס לאוירת כתיבה נכונה?
- טיפים טכניים לכתיבת תכנים.
- איך התוכן שלכם צריך להיות מוצג?
- מה אסור לעשות בעת כתיבת תוכן?
- מהיכן לקבל רעיונות לכתיבת תכנים אפקטיביים?
- מהם האתרים האפקטיביים ביותר לפרסום התכנים שלכם?
- חמש סיבות אסטרטגיות מדוע דף הנחיתה הינו מרכיב קריטי להצלחת העסק שלכם.
- מהו תפקידו היחידי של דף הנחיתה ואיך אפשר להגדיל את אחוזי ההמרה שלו?
- מהו לא דף נחיתה?
- איך כותרת של דף נחיתה אמורה להראות?
- מהי הטעות שעושים רוב בעלי העסקים בהקשר של דפי הנחיתה ואיך להמנע מכך?
- מהם היתרונות והחסרונות של שימוש בוידאו בדפי נחיתה ומה לעשות אם אתם לא רוצים לדבר אל מול המצלמה?
- איך להגדיל את מספרי הרישום בדף הנחיתה ע"י שינוי קטן של כמה מילים?
- השיטה לבניית דפי נחיתה מנצחים שלב אחרי שלב.
- מדוע אנשים לא קונים באינטרנט ומהו הפתרון לכך?
- מהו דף מכירה ומהי מטרתו?
- מהי הפסיכולוגיה והתהליך המחשבתי שעומדים מאחורי דף מכירה טוב?
- מהם התחושות וההבנות שדף המכירה שלכם צריך להעביר?
- הבנה בסיסית של איך תת המודע של הקוראים שלכם עובד בתהליך קריאתו.
- איך מניעים קוראים לפעולה בצורה אפקטיבית?
- מתי קל יותר לאנשים לבצע רכישה?
- כיצד נראה דף מכירה שאינו אמין ואיך להימנע מכך?
- מה לא לעשות בדף מכירה?
- צעד אחר צעד (כולל דוגמאות) לבניית דף מכירה אפקטיבי.
- איך לטפל בהתנגדויות צפויות שונות של המכירה?
כמו שאתם רואים, כשתחטפו את הקורס "סודות הכתיבה השיווקית", יהיה לכם את כל מה שאתם צריכים בכדי לקחת את העסק שלכם לרמה הבאה וליצור תשתית אפקטיבית להכנסות פאסיביות מהעסק שלכם.
עכשיו אנחנו רוצים להיות ישירים איתכם:
דעו לכם שעל מנת להצליח בשיווק באינטרנט אתם תצטרכו להשקיע בידע של עצמכם (לא דבר שקשה לעשות), להטמיע אותו וליישם. דעו לכם שאין שום פתרונות קסם להגיע להצלחה. פשוט צריך להתמיד בעשייה ובהטמעה. מי שאומר לכם אחרת אנו מציעים לכם להתרחק ממנו. הנוסחה היא נוסחה פשוטה רק צריך לדעת וליישם אותה.
[opl_box title="" color="red"] כן יוסי ורם, עכשיו גם אני רוצה את הנוסחה המחתרתית שתגרום לעסק שלי לעבוד גם כשלא אהיה בו!
וכעת, לתעודת האחריות המלאה שלנו :
מי הוא רם שפינר? רם שפינר, יזם ואסטרטג לשיווק באינטרנט, בעל תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת לונדון ![]() רם החל לייצר הכנסות דרך האינטרנט כבר בחצי השנה הראשונה בעיסוקו בתחום. רם הינו בוגר יחידה קרבית מובחרת עם ניסיון עשיר בהדרכה והנעת אנשים לתוצאות. רם למד וממשיך ללמוד מהמומחים המובילים בעולם בתחום השיווק באינטרנט, ההתפתחות האישית והשגת תוצאות על מנת להגיע ליעדים חדשים ולעזור לאחרים לעשות כך. כיום רם עוסק במספר נישות יזמיות בתעשיית האינטרנט ובעולם הפיזי ומלווה ויועץ לעסקים בנושא. רם נשוי באושר לענת ואב לתומר, שחר ואופיר. |
מי הוא יוסי שטיינבלט? ![]() יוסי שטיינבלט, יזם ומומחה לשיווק באינטרנט, הינו הנדסאי תוכנה בהצטיינות מהמכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה בכרמיאל ובעל תואר ראשון במנהל עסקים מצ'מפליין קולג', שבברלינגטון, ורמונט בארה"ב. יוסי בעל ותק של כ-6 שנים בשיווק באינטרנט וזכה במספר תחרויות שיווק בינלאומיות על קידום מוצרים ושרותים באינטרנט עבור חברות וגורואים לשיווק. יוסי שירת כמדריך בחיל האויר והכשיר עשרות חיילים בגף האחזקה הטכני של החיל. כיום יוסי מקדם מספר יזמויות באינטרנט ומלווה ויועץ לבעלי עסקים בתחומים של טכנולוגיות אינטרנט ושימוש בערוצי שיווק שונים ברשת. יוסי נמצא בקשר ולומד מהמומחים המובילים בעולם בתחום השיווק באינטרנט ומתעדכן בכל ההתפתחויות החדשות בתעשייה על מנת לעזור לאחרים לעשות בהן שימוש ולהישאר בחזית הטכנולוגיה. יוסי נשוי באושר לליאת ואב ליועד, נועה ואיתי. |
ייתכן והשאלה שאתם שואלים את עצמכם עכשיו היא:
הבנתי רם ויוסי, אז כמה זה עולה לי?
אך השאלה החשובה ביותר שצריכה לעבור לכם בראש היא:
רם ויוסי, כמה זה ייתן לי?
אם הייתם שואלים אותנו כמה זמן וכסף השקענו ברכישת הידע המחתרתי שאנחנו נותנים לכם וכמה שעות של למידה בשעות הקטנות של הלילה השקענו בכדי להבין איך עושים זאת כמו שצריך ואת כמות הזמן שלקח לנו לבנות את הקורס הזה, היינו אומרים לכם שסכום של 4,997 ש"ח הוא אטרקטיבי מאד ועשיתם עסקה טובה ביותר. אבל כשחשבנו על הנושא עוד יותר לעומק היה בנו רצון שהרבה בעלי עסקים יוכלו לקבל את היכולת הזו בעסק שלהם בגלל שאנו מכירים את התסכול הקיים בחייהם של הרבה עסקים ולכן הורדנו את המחיר ליותר מחצי ל:
2,495 ש"ח בלבד.
אבל רגע, זה נהיה טוב יותר……..
[opl_box title="" color="red"]
3 תשלומים של 666 ש"ח
או במחיר של 1,798 ש"ח בתשלום אחד.
וכן, גם האחריות שלנו מוכללת במחיר זה.
כמובן שהמחיר כולל גם מע"מ והוא הוצאה מוכרת לעסק שלכם.
רגע, זה עוד לא הכול!
הכנו לכם חבילת בונוסים "מכפילי תוצאות"!
להלן הבונוסים שלנו:
[opl_box title="בונוס #1 – 80 כותרות שיווקיות מוכנות" color="blue"] רשימה מוכנה ומובנית של 80 כותרות שתוכלו להשתמש בהן במסרים השיווקיים שלכם (באימיילים, במאמרים, בסרטוני וידאו וכ"ד) כדי למשוך את קהל היעד שלכם אליכם. כל מה שתצטרכו לעשות הוא רק להתאימן לעסק שלכם.
שווי ההטבה: 497 ש"ח.[/opl_box]
[opl_box title="בונוס #2 – 112 מילות כח" color="blue"] רשימה של 112 מילות כח שאתם חייבים לשלב בכל מסר שיווקי שלכם כדי לתת לו יותר עוצמה והשפעה.
שווי ההטבה: 397 ש"ח. [/opl_box]
[opl_box title="בונוס #3 – כיצד לגרום לתוכן רלוונטי לרדוף אחריכם" color="blue"] סרטון וידאו שילמד אתכם צעד אחר צעד איך לגרום לתוכן שרלוונטי לנישה ולתחום הפעילות שלכם להגיע אליכם במקום שאתם תצטרכו לרדוף אחריו כדי להשיגו. כך תוכלו לחסוך זמן יקר בחיפוש אחר תוכן חדש ומרענן למסרים שתרצו להפיק עבור הלקוחות שלכם וגם להישאר מעודכנים בכל מה שקורה בתעשייה שלכם.
שווי ההטבה: 347 ש"ח. [/opl_box]
[opl_box title="בונוס #4 – סדנת סגנונות תקשורת" color="blue"] כרטיס כניסה בהנחה לסדנת סגנונות תקשורת. סדנה חוויתית, מצחיקה, אפקטיבית ובעיקר בונה מערכות יחסים מחדש בהנחיית רמי דבורה – מאמן ותיק ובעל ארגון OneLife, בית להתפתחות אישית ובו קורס המאמנים המקיף והאיכותי ביותר.
עלות הכניסה לסדנה: 225 ש"ח במקום 350 ש"ח.
שווי ההטבה: 125 ש"ח. [/opl_box]
____________________________________________________________________________________________
[/opl_box]